skip to Main Content

Cinema 4D ورژن 14 عرضه شده است

[jwplayer config=”video” file=”/wp-content/uploads/MAXON _ 3D FOR THE REAL WORLD_ Puyanama.flv ” image=” /wp-content/uploads/Cinema-4D.jpg “]

نوآوری‌ها در مدل‌سازی، عملکرد، تهیه و تولید محصولات سه بعدی خلاق و حرفه‌ای با Maxon Cinema 4D. امروزه شرکت Maxon ورژن 14 از سری محصولات خودش را در این صنعت عظیم معرفی کرده است، شرکتی که با ارائه Cinema 4D باعث شد در صنعت گرافیک سه بعدی در زمینه‌های موشن گرافیک، جلوه‌های ویژه، پینتینگ و نرم‌افزارهای رندرینگ حرفی برای گفتن داشته باشد. بیش از دو دهه است که نوآوری‌های زیادی را در برنامه نویسی گرافیک سه بعدی داشته است. با قابلیت‌های جدید از جمله: سیستم مجسمه سازی داخلی بدون نیاز به پلاگین و اسکریپت، دوربینی با قابلیت‌های جدید، پلاگین‌های  جدید داخلی با قابلیت متصل شدن به  برنامه کلیدی از جمله، فتوشاپ – نیوک و افتر‌افکت و دها قابلیت جدید دیگر برای هنرمندان سه‌بعدی، جلوه‌های ویژه، معماران.

ویژگی‌های جدید:

مجسمه‌سازی دیجیتالی:

ابزارهای مجسمه‌سازی جدید و پویا به هنرمندان این امکان را می‌دهد تا جزئیات بسیار بالایی را با استفاده از ابزارهایی مانند: موم، چاقو، صافی، پیچاندن و غیره را روی مدل خود پیاده کنند.

.

.

.

بهبود ابزار‌های مدلسازی:

.

اضافه شدن حالت‌های چندکاره، راهنما‌های پویا، و طراحی کامل Snapping Tool برای سرعت و دقت بیشتر روی مدل.

توسعه دوربین‌ها:

قابلیت کالیبره کردن در ورژن جدید این امکان را به هنرمند می‌دهد تا تصویر دوربین سه بعدی را روی محیط سه بعدی مطابقت دهد. کاربران می‌توانند آبجکت‌های سه بعدی را روی تصاویر عکاسی شده یکی کنند و با استفاده از قابلیت Camera Mapping بتوانند Matte Paintings ایجاد کنند. دوربین‌های مورف (Morph Camera) و دوربین کامپوزیت (Camera Composition) دوربین‌های جدیدی هستند که در این ورژن ارائه شده‌اند.

سیستم رندرینگ بهتر و سریعتر:

رسیدن به واقع‌گرایی بیشتر و کنترل ترکیب با ورژن 14 نرم‌افزار. شبیه سازی دانه‌های چوب، اثرات هوازدگی، نقشه‌برداری طبیعی با Shaderهای جدید، سریعتر و محاسبات دقیق GI و همچنین Radiosity لذت ببرید.

ادغام:

در ورژن جدید از نرم‌افزار Cinema 4D کاربران این نرم‌افزار می‌توانند به طور مستقیم پروژه‌های خودشان را به نرم‌افزار محبوب Nuke که نرم‌افزار کامپوزیت هست انتقال دهند. با قابلیت پشتیبانی کامل از فایل‌های OpenEXR و FBX. قابیت باز کردن پروژه‌های Cinema 4D در نرم‌‎افزار فتوشاپ در قسمت لایه‌های سه بعدی که برای استفاده طراحان و عکاسان و هنرمندان Matte Painters و البته هنرمندان موشن گرافیک. قابلیت Export و Import در نرم‌افزار افتر‌افکت نیز از قابلیت‌های این نرم‌افزار به شمار می‌آید.

.

.

برای نصب این نرم‌افزار روی سیستم خود باید به موارد زیر دقت کنید:

ویندوز XP، Vista، و ویندوز هشت – سی پی سو اینتل یا AMD با قابلیت ساپورت SSE2 – مقدار رم 1024 مگابایت – دی وی دی رام – کارت گرافیک با قابلیت پشتیبانی از OpenGL – دی وی دی نصب استاندارد می‌تواند تا 7 گیگ از فضای هارد شما را به خودش اختصاص دهد.

 

 

 

این مطلب 2 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو