skip to Main Content

پروژه‌ی انیمیشن Beyond Beyond

پروژه‌ی انیمیشن Beyond Beyond بعد ازپشت سر گذاشتن مراحل مالی، وارد مرحله‌ی تولید شد.

Beyond Beyond

این فیلم در مورد خرگوشی با نام “یوهان Johan” است او در این انیمیشن به دنبال پیدا کردن مادر و خانواده‌ی خود در قلمرو پادشاهی‌ست که در اقیانوس غرق شده است. این فیلم برای اولین بار در ماه مارس و در یک فیلم کارتونی در Lyon  معرفی شد و اولین فیلم استریوسکوپی بلندی است که در سوئد در حال ساخت است.

این فیلم به کارگردانی Esben Toft Jacobsen ساخته می‌شود؛ او انیمیشن بلند The Great Bear  را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. این انیمیشن در سال 2011 تولید و در 45 جشنواره‌ و 25 کشور، از جمله: فرانسه، بلژیک و هلند منتشر شد.

THE GREAT BEAR

این انیمیشن در استودیوی Copenhagen Bombay در استکهلم به صورت انیمیشن سه‌بعدی و stereoscopic  3D ساخته می‌شود و توسط Noble Entertainment AB توضیع خواهد شد. همچنین این انیمیشن توسط شبکه‌های  TV4 (SE), TV2 (DK) و C More Entertainment (Canal+) پیش‌خرید شده است.

Beyond Beyond

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو