skip to Main Content

حال و هوای انیمیشن سنتی در مودو

با پیشرفت‌های چشمگیر نرم‌افزار مودو در این سالها، این شرکت نرم‌افزاری بیکار ننشسته و همچنان قابلیت‌های جذابی به محصولات خود اضافه می‌کند، در همین راستا Luxology پکیج NPR را برای رندر‌های کارتونی عرضه کرده است. non-photorealistic rendering package به هنرمندان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آن رندرهایی مانند انیمیشن‌های دستی خلق کنند. اکنون کاربران Modo 601 قادر هستند به سبک‌ انیمیشن‌های کلاسیک آثارشان را بسازند. با تنظیمات Toon Shading،  stippling, halftones, and edge rendering این کیت نرم‌افزاری سریع‌ترین راه‌کار برای پروژه‌های معماری و صنعتی نیز به حساب می‌آید. از این طریق می‌توان حالت‌های گچی، طراحی دستی و… را برای انتقال هرچه بهتر احساسات و مفهوم به کار برد.

هشت شیدر موجود در NPR با تنظیمات مختلف هنری ارائه شده است. به عنوان نمونه، Sketch toon Shader برای شبیه‌سازی طراحی و هاشور دستی به کار می‌رود.

مدیر بازاریابی، باب بنت Bob Bennett می‌گوید: NPR، استایل شبیه به آثار دوبعدی دستی با قابلیت تشخص و اعمال خطوط لبه‌ها، رنگ و الگو‌ها روی سطوح 3D است که به عنوان گزینه‌های خلاقانه در دسترس هنرمندان انیمیشن و طراحان است.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو