skip to Main Content

ایجاد بزرگترین پایگاه تولید انیمیشن در چین

جفری کاتزنبرگ اعلام کرده است که کونگ‌فو پاندا3 در سال 2016 منتشر خواهد شد.

این انیمیشن در چین  به صورت مشترک تولید ‌می‌شود، دریم‌ورکز مستقر در شانگهای در سال 2012 تاسیس شد. شعبه‌ی دریم‌ورکز اصلی، پل ارتباطی میان شرکت‌های چینی را بازی خواهد کرد.
این فیلم توسط یک سرمایه‌گذاری مشترک جدید بین شانگهای با سهم 55 درصد انجام می‌گیرد که 45 درصد مابقی سهم دریم‌ورکز خواهد بود. این کار با هدف ایجاد بزرگترین پایگاه تولید انیمیشن در چین انجام می‌گیرد، و برای تولید سالی 1 تا 3 فیلم انیمیشن با 2000 کارمند را برنامه‌ریزی کرده‌اند.
منطقه‌ی تفریحی Xuhui با سرمایه‌گذاری بیش از 3.2 میلیارد دلار شامل سینماها، تئاترها، رستوران‌ها و جاذبه‌های توریستی خواهد بود که در سال 2016 افتتاح می‌شود.

Jeffrey Katzenberg مدیر ارشد اجرایی کمپانی دریم‌ورکز می‌گوید: همراه با پایتخت مدیا‌ی چین و دیگر شرکای مشترک ما، بسیار خوشحالم که در حال ایجاد دریم‌ورکز شرقی در Xuhui به منظور آوردن تولیدات با کیفیت بالا و ایجاد منطقه‌ی فرهنگی و مرکز سرگرمی هستیم. این کار نقطه‌ی عطفی تاریخی‌ست که فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای دریم‌ورکز شرقی به ارمغان خواهد آورد.

 

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو