skip to Main Content

اختتامیه‌ی خبر ساز Annecy 2012

Annecy 2012

با پایان فستیوال ۲۰۱۲ Annecy و نتایجی‌ که تعجب بسیاری را برانگیخت، مسئولین جشنواره در تصمیمی جدید، نویسنده، کارگردان و تهیه کنندهٔ کانادایی، Marcel Jean را به مدیریت بخش کارگردان هنری هیات داوری بر گزیدند.
Marcel Jean: “از ملحق شدن به تیم فستیوال بی‌ اندازه خوشحالم. حضور داشتن در این برنامه با چنین شهرت و وسعتی، حتما پر ثمر و البته همراه با دشواری‌های خاص خودش خواهد بود. ولی‌ با این وجود، تمام عزم خودم رو برای حضور در فستیوال سال آینده جزم خواهم کرد .

در جایگاه کارگردان هنری بودن، مثل اینه که بهت پیشنهاد بدن سخت گیرانه‌ترین و نکته بینانه‌ترین رابطهٔ دوستی‌ رو با افرادی که به شدت زیر نظر داران، بر قرار کنی‌. تصمیم من هم به اینه که این انرژی رو در بهترین مسیر ممکن به کار بگیرم.”

Marcel Jean در ادامهٔ صحبت‌های خود و در اختتامیه فستیوال Annecy ۲۰۱۲، همچنین افزود: “در فستیوال سال آینده، ۲۰۱۳، تصمیم دارم تا رنگ و رویی تازه به این فستیوال بدم تا شانس کشف فرصت‌های جدید رو بالا ببریم؛ از تکنیک‌های جدید پرده برداری کنیم و در نهیات، ذوق و هیجان حضور در فستیوال Annecy رو تا شاید فرا تر از مرز‌های باورمون، بالا ببرم.”

Marcel Jean در کارنامه حرفه‌‌ای خود، سابقهٔ همکاری با فستیوال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ Annecy را در کنار حضور در فستیوال فیلم تجربی زاگرب، فستیوال انیمیشن اتاوا و نیز فستیوال فیلم کوتاه Siena  دارد. وی همچنین در دانشگاه مونتریال‌کانادا در رشتهٔ تاریخ و مباحث زیبایی‌ گرایی فیلم، سمت استادی دانشگاه را برای خود دارد.

Marcel Jean

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو