skip to Main Content

Luminous Studio

اسکوئرانیکس Square Enix از دمویی با عنوان فلسفه‌ی آگنی Agni’s Philosophy رونمایی کرد، این ویدئوی تکنیکال RealTime خبر از تکنولوژی جدیدی می‌دهد که اسکوئرانیکس درحال کار روی آن است. دمو در 5 ژوئن و در کنفرانس E3 2012 در لس‌آنجلس ارائه شد.

این ویدئو با موتور بازیِ استودیو بازی سازی اسکوئر‌انیکس با عنوان Luminous Studio برای ایجاد بازی‌های نسل جدید با کیفیتی بسیار عالی ساخته شده‌ است و هم‌اینک مراحل توسعه در داخل استودیو را از سر می‌گذراند.

[jwplayer config=”video” file=”/wp-content/uploads/Agni_s Philosophy — Puyanama.flv ” image=” /wp-content/uploads/luminous_Puyanama_-11.jpg “]

به لطف موتور لومینوسLuminous، ویدئو‌هایی با کیفیت بسیار بالا در گرافیک کامپیوتری از پیش رندر شده و ریل‌تایم را می‌توان خلق کرد. جزئیات فوق‌العاده شخصیت‌ها، حرکات صورت، ماهیچه‌ها، مو‌ها، حرکات ظریف چشم‌ها و لباسها و پارچه‌هایی طبیعی را در نهایت زیبایی می‌توان به تصویر کشید. این دمو از طریق لنز “فاینال فانتزی” ایجاد شده، که در آن سحر و جادو و علوم پیشرفته در جهان آینده در کنار هم هستند.

موتور بازیLuminous با هدف بهره‌وری بیشتر در تیم‌های تولید بازی طراحی و ساخته شده است و محیطی را فراهم می‌آورد تا بتوان بازی‌هایی با جزئیات خارق‌العاده تولید کرد. علاوه‌بر این، لومینوس استودیو، برای پشتیبانی از کنسولهای بازی، PC، گوشی‌های هوشمند و وب برنامه‌ریزی شده است. اتفاقی که این صنعت را به مرحله‌ی دیگری از پیشرفت سوق خواهد داد.

تصاویری از دموی Agni’s Philosophy:


در تصاویر زیر، مقایسه‌ی نمونه‌های واقعی با نمونه‌های رندر شده توسط موتور بازیLuminous را مشاهده می‌کنید.


میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو