skip to Main Content

گربهٔ فرانسوی در جشنواره فیلم کودک نیویورک

[jwplayer config=”video” mediaid=”5250″]

انیمیشن بلند فرانسوی گربه ای در پاریس به کارگردانی Jean-Loup Felicioli و  Alain Gagnol پس از کسب نامزدی اسکار در فستیوال ۲۰۱۲، این بار با دوبلهٔ انگلیسی‌ در فستیوال فیلم کودک نیویورک “GKids” به روی پردهٔ نمایش خواهد رفت.
Filmage، ‌استودیوی سازنده‌ی گربه‌ای در پاریس، در فستیوال فیلم کودک امسال، در کنار این انیمیشن بلند، فیلم موفق دیگری از خود با عنوان چیکو و ریتا را نیز به پای میز رقابت آورده و اینچنین، شانس کسب جوایز بیشتر در ژانر انیمیشن بلند را برای خود به مراتب ارتقأ داده است. به عقیده بسیاری، Filmage که نامزدی اسکار انیمیشن بلند The Secret of Kells از جشنواره ۲۰۱۰ را نیز کسب کرده بود، با چنین سابقهٔ موفقی‌، شانس بیشتری در برابر رقیبان خود دارد.

در نسخه انگلیسی انیمیشن گربه‌ای در پاریس، Marcia Gay Harden, Angelica Huston, Matthew Modine, Steve Blum، به عنوان هنرپیشگان صدای انگلیسی‌ زبان حضور خواهند داشت.

این انیمیشن دو بعدی پر شکوه، در اوج سادگی‌، زندگی‌ دوگانهٔ Dino گربه فرانسویی را دنبال می‌کند که در طی روز در خانهٔ دخترک داستان، Zoe و مادرش که مامور بازرس پلیس فرانسه است به سر می‌برد؛ در حالی‌ که شب‌ها ‌پس از به خواب رفتن، همهٔ شهر، از پنجرهٔ اتاق پا به سیاهی شب می‌گذارد تا به همکاری Nico, تبهکاری ماهر ولی‌ خوش قلب که با مهارتی فوق العاده از پشت بامی به پشت بام دیگر میپرد، برود. این زندگی‌ دوگانه زمانی‌ روال عادی خود را از دست می دهد که شبی‌، دخترک داستان، Zoe به تعقیب گربه خود می رود و در میانهٔ راه، در چنگال تبهکار خطرناک شهر، Victor Costa می‌افتاد. ادامهٔ داستان، نجات دخترک توسط Dino و Nico را دنبال می‌کند که با صحنه‌هایی‌ بسیار هیجان انگیز و در عین حال ساده با سبک خاص طراحی و پرسپکتیو خود همراه است.

A Cat in Paris
A Cat in Paris
A Cat in Paris
A Cat in Paris
A CAT IN PARIS

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو