skip to Main Content

The Avengers پر فروش تر از Avatar

[jwplayer config=”video” mediaid=”5146″]

استقبال بی‌نظیر طرفداران فیلم‌های کمیک در هفتهٔ دوم اکران فیلم The Avengers، جمع فروش فیلم را به ۳۷۳.۲ میلیون دلار در سراسر دنیا رساند که رکوردی بیشتر از فروش Avatar در هفتهٔ دوم اکرانش بود.

The Avengers

بر این اساس، استودیوی دیزنی انتظار بر این دارد که در طول یک ماه از اکران فیلمThe Avengers، مبلغ کل فروش بلیط به یک میلیارد دلار نیز خواهد رسید که در آن صورت، این فیلم به کارگردانی Joss Whedon در لیست فیلمهای میلیارد دلاری دیگر دیزنی همچون دزدان دریایی کارائیب، آلیس در سر‌زمین عجایب و داستان عروسک‌ها ۳ جای خواهد گرفت. کمپانی دیزنی، با کسب چنین فروش دلگرم کننده‌ای، طی خبری رسمی‌، شروع اقدامات مقدماتی برای ساخت قسمت‌های بعدی از فیلم The Avengers را ابلاغ نمود.

از سوی دیگر، فیلم جدید Dark Shadows از استودیوی Tim Burton با فروشی نه چندان خوش آیند روبرو شد. هفتهٔ اول اکران فیلم، فروش ۲۸.۸ میلیون دلاری را بهمراه داشت و در پایین تر از آن، دزدان دریایی از استودیوی آردمن به کارگردانی Peter Lord – Jeff Newitt به فروش ۲۳ میلیون دلاری رسید.

از آخر هفتهٔ آینده، فیلم Battleship به کرگردانی Peter Berg در شمال آمریکا و همچنین اروپا به پرده‌های تماشا خانه‌ها خواهد رفت که بسیاری از کانال‌های خبری، فروش فیلم را موفق پیش بینی‌ نموده‌اند. در کنار Battleship، قسمت سوم از فیلم بلند Men In Black از استودیوی سونی در تابستان آینده به اکران خواهد آمد. مشتاقان فیلم‌های ماداگاسکار ۳ و Brave از ماه ژوئن امسال می‌توانند به تماشای برای آنچه که بیشتر از ۲ سال به انتظارش نشسته بودند بروند.

The Avengers-director Joss Whedon, Chris Hemsworth-Thor
The Avengers - Robert Downey Jr - Behind The Scene
The Avengers - Chris Evans - Behind The Scene
The Avengers - Behind The Scene

این مطلب یک دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو