skip to Main Content

اتودسک نسخه‌ی ۲۰۱۳ نرم‌افزار Smoke را معرفی کرد

اتودسک نسخه‌ی ۲۰۱۳ نرم‌افزار Smoke را معرفی کرد، یک نسخه‌ی Redesign شده که تمامی امکانات تدوین ویدئو و ابزار‌های VFX را در یک بسته‌ی نرم‌افزاری می‌توانید داشته باشید. قیمت نرم‎افزار هم ۳٫۴۹۵ دلار اعلام شده است. (چیزی حدود ۴٫۲۹۸٫۸۵۰ تومان)
 

Marc Petit

 مارک پتی Marc Petit، مدیر ارشد اتودسک می‌گوید: اتودسک ۲۰ سال تجربه و بازخورد کاربران خود را به خدمت گرفته تا بتواند نرم‌افزاری که تحولی در دنیای تصاویر با کیفیت بالا باشد را ایجاد کند، بازخورد‌های اولیه بسیار راضی کننده بوده است.
مَت سیلوِرمَن Matt Silverman، مدیر استودیو مستقر در سانفرانسیسکو با عنوان Bonfire Studios می‌گوید: اتودست ابزارهای حرفه‌ای برای حرفه‌ای‌ها می‌سازد همچنین، به سخنان حرفه‌ای‌ها هم گوش می‌دهد تا بتواند ابزارهای آنها را بسازد.
 

 

Autodesk Smoke 2013

اتودسک در نظر سنجی‌های اخیر خود از شرکت‌های تولید فیلم و ویدئو متوجه شد که آنها با مشکلاتی مانند: بودجه محدود، پیچیدگی مدیریت فایل‌ها و محدودیت‌های زمانی پروژه‌ها دست و پنجه نرم ‌می‌کنند. از پاسخ‌دهندگان، ۴۲ درصد به موضوع برخورد با فایل‌هایی با فرمت‌های گوناگون به عنوان بزرگترین چالش حال حاضرشان اشاره کردند.
۸۲ درصد، گفته بودند که Smoke از رزولوشن‌های HD و بالاتر حمایت کند و ۶۰ درصد، اسموک را به عنوان یک راهکار مناسب برای مدیریت پیچیدگی‌های تولید و روند تولید از آن یاد کرده‌اند.
بازار فیلم‌های حرفه‌ای مشتاقانه منتظر بهبود روند کار Post-Production و خواستار روندی با راندمان بالا هستند، Smoke در این نسخه با تغییرات خوبی مواجه شده و می‌تواند کمک خوبی برای ساده‌سازی گردش کاری باشد.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 3 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو