skip to Main Content

از همه سخت تر کار کنیم !

متاسفم که این را می‌گویم، ولی اگر می‌خواهید موفق‌تر باشید، باید میان مفهوم ایجاد تعادل میان زندگی و کار، دوباره فکر کنید. موفق‌ترین افراد خلاقی را که می‌شناسم هیچ‌وقت کار و تفریح خود را از هم جدا نمی‌کنند.این دو همیشه با یکدیگر مترادف هستند. آنها همیشه به کار کردن عشق می ورزند.

اگر کارتان را به عنوان شغلی ببینید که بین ساعت‌های 9 صبح تا 5 بعد‌از‌ظهر انجام می‌دهید، فقط یک چک حقوق به دست می‌آورید، فقط همین.

استعداد در پیشرفت شما موثر است، اما اراده شما را از استعداد هم فراتر می برد. افراد زیادی را می‌شناسم که کار جدیدی راه‌اندازی کرده‌اند ولی نتیجه آن را نمی‌بینند و از حاصل کار خود گلایه دارند. واقعیت این است که اگثر این افراد برای رسیدن به اهدافشان، به اندازه‌ی کافی زمان نمی‌گذارند و تلاش نمی کنند. برای آنها ساده‌تر است که رویاهایشان را در ذهن بپرورانند تا اینکه سعی کنند آنها را به واقعیت بدل کنند.

زمانی که به افراد موفق نگاه می کنم، متوجه می‌شوم که راه یکسانی را پیموده‌اند. عکاسی را می‌شناسم که وقتی شروع به کار کرد تقریبا تمام 24 ساعت را کار می‌کرد. او هیچ وقت به یک پروژه به چشم شغل نگاه نمی‌کرد، بلکه آن را موقعیتی برای انجام کارهای خاص و جالب می‌دانست. او امروز همچنان در حال تلاش کردن است و وارد حیطه‌های کاری تازه‌تری شده است. شهرت او به راستی حسادت برانگیز است.

اگر تلاش کنیم، نتایج بزرگی کسب خواهیم کرد.

 

گزیده‌ای از کتاب " گذر از دوران تحصیل به دوران کار " - تالیف: انجمن طراحان گرافیک آمریکا

 

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 3 دیدگاه دارد.

  1. عالیه … اکثر افراد یه قدم مونده به پایان ناامید می شن و برمی گردن چون عاشق پایان هستند نه قدم زدن! _اینو همین الان فی البداهه گفتما … و برای اولین بار همین جا داره منتشر می شه.. D:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو