skip to Main Content

ترفند های جلب توجه – قسمت اول

.

چه چیزی توجه ما را به خود جلب می کند ؟ درخشش یک نور ؟ بالا و پایین پریدن ؟ یا فریاد کشیدن  و آتش بازی راه انداختن چطور ؟ به راحتی میتوان جلب توجه کرد .  فقط باید کاری برجسته انجام دهید . در همان حالی که این نوشته را مطالعه می کنید چه چیز برایتان برجسته است ؟ چه چیز شما را به سوی خودش جلب می کند ؟ به عنوان یک فیلمساز این چیزی است که باید آن را در پس ذهن خود نگاه دارید . حرکت ، تقابل ، روشنایی ، اشاره به چیزی و صدای بلند همه مواردی هستند که جلب توجه می کنند .

” تضاد قوی توجه را جلب می کند. “

 

 

روش دیگر برای معطوف کردن توجه دیگران می تواند به وسیله آزمایش دیگری بررسی شود . دفعه بعدی که در میان گروهی از مردم قرار گرفتید به طور اتفاقی به بالا نگاه کنید . حتی اگر چیزی به جز آسمان بالای سرتان نباشد . از مشاهده تعداد افرادی که به سویی که شما نگاه می کنید معطوف می شوند شگفت زده خواهید شد . شما توجه آنها را معطوف نموده اید .  تضاد قوی توجه را جلب می کند . ما میتوانیم از تغییرات ظریف آگاه شویم . اما اگر این تغییرات خیلی تدریجی اتفاق بیفتند ممکن است به آنها توجه نکنیم .

.

.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو