skip to Main Content

کنفرانس کمیک‌-کان: بیشتر از اسپیلبرگ و جکسون در بارهٔ تین تین

 

با اعلان به روی صحنه آمدن فیلم تین تین از کمپانی پارامونت در دسامبر آینده ، استیون اسپیلبرگ، جکسون و هنرپیشهٔ سر شناس، اندرو سرکیس، در کنفرانس خبری هال‌-اچ، بیشتر از تولید این فیلم برای طرفداران داستان‌های هرمان هرژه سخن گفتند.

در ابتدای برنامه، از اسپیلبرگ به خاطره تلاش‌هایی‌ که در ساخت فیلمهایش در طی تمام سالیان حرفه ایش انجام داده، با اهدای نشان تقدیر اینک-پوت از کمیک-کن قدر دانی به عمل آمد.

در دنبالهٔ برنامه، اسپیلبرگ به اینکه چه طور به کارکتر داستان‌های بلژیکی هرژ علاقه مند شد می‌پردازد. ابتدای این علاقه را به ۱۹۸۱ و زمانی‌ که یک منتقده فرانسوی، داستانه‌های ایندیانا جونز را با تین تین مقایسه کرده‌بود، برگرداند.

اسپیلبرگ: “به نظر من، این دو میتونستند پسر عموی هم باشند. یکی‌ خبر نگار و اون یکی‌ تاریخ شناس. هر دو به سفر میرند و با اتفاقات هیجان انگیزی روبرو میشن.”

در ادامه، کارگردان به نحوهٔ ساخت فیلم و اینکه چرا تصمیم به استفاده از تکنولوژی ضبط حرکت  کرد, پرداخت. “زمانی‌ که فیلم رو در دنیای واقعیی‌ تصویر برداری می‌کنیم، باید بهترین هنرپیشه‌ها رو برای اجرای صحیح حرکت بدنی به کار بگیریم. در حالی‌ که در انیمیشن و به ویژه در تکنولوژی ضبط حرکت، هیچ جایی‌ برای نگرانی اجرا نیست. شش سال پیش زمانی‌ که باید این تصمیم رو می‌گرفتم که آیا تینتین رو زنده بسازم یا انیمیشن، از کمپانی وتا (سازندهٔ جلوه‌های ویژه معروفی‌ چون ایکس-من، آواتار، کینگ‌کنگ و ارباب حلقه ها) خواستم تا به من یه سگ دیجیتالی نشون بده.”

و در ادامه کلیپی کوتاه از اسنو یای و کاپیتان هدداک برای تماشاچیان پخش شد.

Tintin Trailer #2 (Spielberg 2011) HD

این مطلب 0 دیدگاه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو