skip to Main Content

کامپوزیت و خروجی نهایی Compositing , Post processing And Final Output

پس از اینکه عناصر یا Elementهای یک شات به صورت جداگانه رندر شد باید آنها را با هم ترکیب کنید تا کامل شوند، به این کار کامپوزیت گفته می شود. تصاویر کامپوزیت شده  به تنضیمات اصلاح رنگ و دستکاری هایی نیاز خواهند داشت این مرحله Post Processing یا پردازش نهایی نام دارد. پس از گرفتن خروجی نهایی،  یا همزمان با این مراحل، کار دوبله ، ساخت موسیقی و افکت پروژه توسط متخصصین صدا و ساخت افکت نیز انجام خواهد گرفت. در آخر نوبت به گرفتن خروجی نهایی از نرم افزار تدوین مانند پریمیر و تکثیرروی مدیاهایی مانند DVD خواهد رسید.
لازم به ذکر است، تمامی مراحل کامپوزیت و پردازش نهایی، باید  روی تک تک پلان ها انجام گیرد. اکنون حاصل کار تمامی تیم و فرد فرد افراد پروژه را می توانید ببینید.

میر‌توحیدرضوی

من عاشق انیمیشن هستم و در همین زمینه هم در پراگ مشغول به کار هستم. بیش از 10 سال هست که از تامین محتوی و انتشار مطالب و تجارب مرتبط با انیمیشن در پویانما و مدیریتِ اون به همراه برادرم لذت می‌بریم. من رو میتونید در اینستاگرام پیدا کنید. لینک‌های مرتبط همین پایین هست:

این مطلب 4 دیدگاه دارد.

  1. سلام
    وقتتون به خیر
    میشه لطفا یک نرم افزار ساخت انیمیشن آسان قابل نصب روی موبایل، معرفی بفرمایید.

    با سپاس فراوان 🙏 🌹

  2. میرتوحید سلام

    فکر کردم دیدم بهتره بیام از این مطلب شروع کنم به خوندن و بیام جلو.
    واقعا سایت جذابی دارید.
    و بگم که من از اون دسته طرفدارایی هستم که خون سایتو می مکم.

    آها نمیگم آقای میرتوحید ناراحت نشید یه وقتا. چون میر خودش یه لقب بزرگی بوده که آدم ها میدادن. آقای میر توحید یکم طولانیه. امیدوارم این بی ادبی را بر من ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
جستجو